Meghan Markle-t éles kritikák érik: "Ne gondoljuk, hogy ő volt az, aki a szőlőt taposta..."


Meghan Markle, a Sussex hercegnéje, július 1-jén bemutatta saját márkája, az As Ever keretein belül készült rozé borát, amely szinte villámgyorsan, kevesebb mint egy óra alatt elkapkodták. A 43 éves hercegné a Napa-völgy napfényes ízét hozta el a palackban, és Instagramján "gondosan válogatott, kifinomultan elkészített" bor néven népszerűsítette. De vajon tényleg olyan különleges ez a bor, mint ahogyan azt Meghan állítja?

A Palace Confidential legújabb epizódjában a brit királyi ügyek szakértői egy ízletes kóstolót tartottak, ám nem mindenki volt maradéktalanul elragadtatva az élményektől. A Daily Mail ismert publicistája, Jan Moir, nem kímélte a szavakat, és éles kritikával illette az eseményt:

Ami valóban megdöbbentette Jant, az a bor lenyűgöző 14,5%-os alkoholtartalma volt.

Nevetett, majd megjegyezte, hogy a közkedvelt Whispering Angel például 12,5%-os alkoholtartalmával világszerte bestsellernek számít.

A királyi borszakértő véleménye szerint a bor első kóstolásra túlzottan édes és gyümölcsös, inkább szilva- és barackaromák dominálnak benne. Eközben Meghan a bor ásványos jegyeit magasztalja, elragadtatva beszélve az ízek gazdagságáról.

Bár a palack dizájnja és az ára is vitatott volt a műsorban, az biztos: Meghan bora beszédtéma lett.

Related posts