Jelenleg szünetel a MÁV jegyértékesítési rendszere.

Értesítést kaptunk, hogy a MÁV-applikációban valamilyen probléma léphetett fel, mivel egyik kedves olvasónk nem tudott jegyet vásárolni. Azonnal utánajártunk a helyzetnek, hogy mi történik a MÁV-csoportnál.
Kiderült, hogy a probléma nem csupán ezen a ponton jelentkezett, hiszen sem a MÁV-csoport hivatalos weboldalán, sem a jegy.mav.hu platformon nem volt elérhető a jegyvásárlás lehetősége. A MÁV Személyszállítási Zrt. válaszában megerősítette, hogy az online jegyértékesítési rendszer (jegy.mav.hu és a MÁV alkalmazás) egy rövid ideig tartó technikai hiba miatt szerda délután, nem sokkal fél egy előtt, nem működött. A szakértők gyors intézkedéseinek köszönhetően a problémát hamar orvosolták, így a rendszer ismét zavartalanul használható. Mint jelezték, a jegypénztáraknál és az automaták mellett az utasok továbbra is tudnak jegyet vásárolni. Ezen helyzetek biztosítják, hogy a vonatokon, külön pótdíj megfizetése nélkül is lehessen jegyet váltani a fennakadásokra hivatkozva.
MÁV-csoport: A jegyvásárlás során technikai problémák léptek fel.
A jegyértékesítési rendszer legutóbb tavaly novemberben szenvedett el meghibásodást, amely következtében leállt a jegyvásárlás az Elvira felületen és a MÁV mobilalkalmazásában. Ekkor a MÁV-START ígéretet tett arra, hogy alaposan átvizsgálják az online rendszerekben történt sikertelen vásárlásokat. Továbbá, ígérték, hogy a többszöri próbálkozás esetén automatikusan visszafizetik a pénzt az online tranzakciók során használt bankszámlára.
A bérletek és jegyek 37,7%-át már két évvel ezelőtt online vásárolták, az Elvira vagy a MÁV alkalmazás segítségével. 2023-ra ez a szám közel 26 millióra emelkedett, ami az online értékesítés növekvő népszerűségét tükrözi.